промена сајта
Унеси појам и претражи Тараба Портал.
тема
корпа

Друштвене мреже: Живот инфлуенсерке иза камере

Област: личности

Тип: Приче са...

Увод

Катарина Лазић је једна од оних људи која је успела да своју страст претвори у посао. Један снимак на Инстаграму јој је отворио врата инфлуенсинга, а од тада не престаје да креира садржај на друштвеним мрежама и тако инспирише људе. За себе каже да је дигитани путописац, чиме је успела да своје досадашње искуство и знање стечено праксом у области маркетинга, љубав према откривању нових места и истраживању, природну лепу боју гласа и дикцију споји у једно. Ката Клизма, како је зову на друштвеним мрежама, је свестрана особа која воли изазове и прати своје снове, те је тако често можете затећи у некој другој струци.

Епизода: Приче са Катарином Лазић

Приче са Катарином Лазић је прича о дигиталном маркетингу и професији инфлуенсера, као једног од актера на пољу друштвених мрежа. Кроз разговор са гошћом, долазимо до одговора шта све изискује једна објава на Инстаграму или ТикТоку, колико креативност, а колико правних ставки. Нова епизода подкаста вам доноси и приче о Београду, јер је то родно место наше Кате, приче о неформалном образовању и искуству којим је она постигла све у животу до сада. 

Гост - Катарина Лазић

Катарина Лазић има 24 године, завршила је Филолошку гимназију, а потом и Филолошки факултет у Београду. По вокацији је професор енглеског и немачког језика. Подучавањем језика је почела да се бави...

Погледај више о госту
Води: Милица Цветковић 05. 11. 2023.
Слушај на:

Закључак

Професија инфлуенсера је занимање које је последњих година постало примарно. Како корисници друштвених мрежа захтевају нове садржаје, тако их све више људи и креира. Бити инфлуенсер је посао који захтева много више од фотографије са телефона, с обзиром на пажњу гледалаца која је 30 секунди. То подразумева сарадњу са другим људима, преговоре и договоре у вези са пословањем, креативност и прави тренутак. Професија инфлуенсера је вероватно будућност која нас чека, у смислу коришћења утицаја који имају. Ипак, имајте на уму, корисник бира садржај који ће конзумирати на основу личних преференција и укуса, што овај посао чини додатно тежим, а корисницима омогућава да одаберу канал преко којег ће се информисати или забавити.

Подели причу на друштвеним мрежама

chat_bubble chat_bubble

Коментари (3)

avatar Marija Dimitrijevic пре 3 месеца

Sjajno!

(измењено)
avatar Natasha Dimitrijević пре 2 месеца

Veoma zanimljivo!

(измењено)

Да би оставио/ла коментар, мораш имати профил и бити пријављен/a.

Сличне приче

стрелица ка горе стрелица ка горе Врати се на врх стране

Производи у корпи

Преглед корпе

Број производа:

0

Цена:

0 РСД

Укупан износ куповине:

0 РСД