Последњи пут ажурирано: 04. 06. 2024 године

Често постављана питања

  1. Да ли је неопходно имати профил да би се урадила куповина?

    Није неопходно, али олакшава сваку следећу куповину и учешће у Тараба заједници. Са отвореним профилом можеш да сачуваш омиљени садржај, коментаришеш, предлажеш и још неколико скривених функционалности. :) 
     
  2. Како могу да допринесем садржају?

    Најлакши начин је кроз коментарисање, затим кроз предлагање речи и чланака па све до тога да нам се придружиш креираш садржај са нама. Погледај страницу: https://taraba.rs/karijera
     
  3. Достава

    Достава се врши путем курирских служби Post Express и Dexpress. 
    Пакете шаљемо на територији Републике Србије, осим за територију АП Косово и Метохија, јер курирске службе нису у могућности да изврше доставу.
    Праћење пошиљака - Пост Експрес
    Праћење пошиљака - Д Експрес
     
  4. Оштећена роба

    У случају пријема оштећеног пакета потребно је да одмах уложите приговор курирској служби, као и да нас обавестите мејлом на адресу, а најкасније у року од 24 сата од тренутка пријема оштећеног производа, да би могли да извршимо замену за исти или урадимо повраћај, а на захтев потрошача. 
     
  5. Право потрошача на одустанак од уговора

    Потрошач има право да одустане од уговора закљученог на даљину или изван пословних просторија у року од 14 дана.
    Код уговора о продаји робе, рок од 14 дана за одустанак од уговора рачуна се од дана када роба доспе у државину потрошача или трећег лица које је одредио потрошач.
    Потрошач сноси трошак поштарине у случају одустанка од уговора на даљину. 
     
  6. Замена робе

    Потрошач има право да врати производ о свом трошку, уколико му не одговара величина, као и да се исти замени, али о трошку потрошача. Молимо вас да уколико желите да замените производ да нас претходно контактирате мејлом на market@taraba.rs.
    Напомињемо да је потребно проверити да ли је заменски производ доступан, да би што пре извршили замену у законском року. Трошак враћања/замене производа, као и трошак поновног слања производа пада на терет потрошача. 
     
  7. Повраћај средстава

    У случају враћања робе и повраћаја средстава купцу који је претходно купио производ на сајту Тараба Маркет, а без обзира на разлог враћања, Тараба Маркет интернет продавница извршиће ће повраћај средстава искључиво на текући рачун купца наведеном у формулару за одустанак од куповине. 
    Уколико је плаћање обавњено платном картицом, рефундација ће бити извршена на картицу којом је обављено плаћање на Тараба Маркету. 
     
  8. Рекламације
    Рекламацију можете упутити на један од три начина:
    1. Путем електронског обрасца на нашем сајту. 
    2. мејлом на адресу market@taraba.rs,
      Формулар је потребно потписати електронским сертификатом, или својеручно потписан и скениран формулар доставити на емаил адресу. 
    3. Формулар за рекламације - Уколико се одлучите да иштампани и потписани формулар пошаљете поштом, молимо вас да формулар пошаљете на адресу Тараба д.о.о., Булевар Маршала Толбухина 44/10, 11070 Нови Београд, ПАК 190136

Производи у корпи

Преглед корпе

Број производа:

0

Цена:

0 РСД

Укупан износ куповине:

0 РСД