Стручњак за маркетинг и друштвене мреже
Тагови
Никола Јагодић је завршио Правно-пословну школу у Београду 2014. године, а потом уписао Факултет политичких наука, на смеру Новинарство. Завршио је мастер студије на истом факултету, са усмерењем Политичка комуникација.
Још током средњошколских дана занимао се за маркетинг индустрију, а своје професионално усавршавање започео је као агент у продаји, радећи у неколико фирми. За време студија био је на позицији извршног директора продаје у компанији Lyoness International, као и менаџер за односе са клијентима на Факултету политичких наука. Један кратак период радио је за компанију NISGazprom Neft, као међународни ПР менаџер. Од 2018. се налази у SmartPoint-у , где тренутно ради као менаџер друштвених мрежа.
У оквиру компаније SmartPoint учествује у бројним стручним предавањима и семинарима као предавач, а у слободно време пише и за портал Маркетинг мрежа. Он је креатор ebook-a „Како креирати успешну ТикТок стратегију?“.
Производи у корпи
Преглед корпе
Број производа:
0Цена:
0 РСДУкупан износ куповине:
0 РСД